Wszystko, czego należy dowiedzieć się o Kraków agencja reklamowa, znajdziesz na k-myk.pl.
Gdy posiada się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy dystrybutorem, działania reklamowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Co warto zlecić agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, kanały social media), jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, ulotek, stoisk targowych lub plakatów. Agencja marketingowa napisze też atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter lub Instagram.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji targów, konferencji lub spotkań z klientami, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnej oraz harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]