Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Wszystko, czego trzeba dowiedzieć się o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO, uzyskasz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w podpowiedzi ekspertów.

Jak rozpoznać rzetelną agencję SEO? Google udostępniło o tym instruktaż

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Baidu bądź DuckDuckGo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zwykle nie jest to proste bez wsparcia fachowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie objaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą zauważalne efekty na ogół po paru miesiącach działań.